Huidige leden

Huidige leden en broertjes of zusjes van huidige leden (die max. 10 jaar oud zijn en 25m op de rug kunnen zwemmen) krijgen voorrang om in te schrijven. Zij krijgen een bericht op het moment dat de inschrijvingen van start gaan.

Nieuwe leden

Nieuwe leden dienen zich eerst aan te melden op onze wachtlijst. Als er plaatsen zijn in onze zwemgroepen, zullen wij de kinderen op de wachtlijst uitnodigen voor een gratis testlesWij organiseren 2x per jaar testlessen voor kinderen op onze wachtlijst. Tijdens deze testles wordt het niveau van jouw kind bekeken. Als er plaats is in de groep die aansluit bij het zwemniveau van jouw kind, zal je uitgenodigd worden om in te schrijven en het lidgeld te betalen (zie info hieronder).

Lidmaatschapsbijdrage zwemschool & sportzwemmen

Jaarlijkse lidmaatschapsbijdrage Kostprijs
Voor het eerste kind € 260 - voor de Instappers en Paars, die in tegenstelling tot alle andere groepen maar 1x per week trainen, geldt een gereduceerd tarief van €130
Voor het tweede kind € 250
Voor het derde kind € 240

Lidmaatschapsbijdrage competitie

Jaarlijkse lidmaatschapsbijdrage Kostprijs
Basis € 300
C € 310
B € 320
A € 320

Het lidgeld omvat alle kosten: zwemkaart die toegang geeft tot het zwembad tijdens de groepslessen, opgeleide trainer, verzekering, verplichte bijdrage aan de Vlaamse Zwemfederatie en deelname aan competitiewedstrijden (enkel van toepassing bij competitie). Elke zwemmer ontvangt ook één gratis badmuts bij overgang naar een nieuwe groep.

De lidmaatschapsbijdragen gelden per seizoen (september - eind mei)  en dienen bij inschrijving meteen online betaald te worden.
Kinderen die in februari opstarten (2e helft seizoen), krijgen 50% korting op de lidmaatschapsbijdragen.

Opgelet!

• Het lidgeld omvat enkel de toegang tot het zwembad tijdens de voorziene trainingsmomenten.
  • Leden die de club in de loop van het seizoen verlaten kunnen het lidgeld voor de rest van het seizoen niet terug opeisen.

• Wanneer het zwembad tijdelijk gesloten wordt omdat dit voor het algemeen belang of de algemene veiligheid belangrijk zou zijn, kan er geen aanspraak gemaakt worden op een schadevergoeding of terugbetaling van een deel van het lidgeld. Dit geldt eveneens  in geval van overmacht.